Dil Dil Pakistan is a platform where you get any kind of news related to Pakistan, politics, sports, business, entertainment. If you interested in viral trends then this platform is for you.

Translate

Thursday 9 June 2022

وَرَفَعنَا لَكَ ذِكرَكَ ○ میرے پیارے نبی ﷺ کا ذکر ہمیشہ بلند رہے گا ❤

                       وَرَفَعنَا لَكَ ذِكرَكَ ○  

میرے پیارے نبی ﷺ کا ذکر ہمیشہ بلند رہے گا ❤

تمام جہانوں میں حضورؐ کی یاد کو عزت دی جاتی ہے۔

کیونکہ وہ "رب العالمین [1]" ہے اور اس کا محبوب "رحمۃ اللعالمین [2] ہے، اس لیے اللہ تعالیٰ نے حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے نام اور ذکر کو اس دنیا اور اس سے باہر کے تمام مقامات پر بلند کیا ہے، خواہ وہ اس کی مخلوق کے لیے معلوم یا ناواقف ہیں، اللہ تعالیٰ نے تمام جہانوں کا رب ہے جو اس نے پیدا کیے ہیں، اور محمد ان کے نبی اور رسول ہیں، اس کے نتیجے میں اللہ تعالیٰ نے تمام خطوں میں حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے ذکر کی تسبیح کی ہے۔ دنیا کی تعداد ہماری تعداد سے باہر ہے۔ فہم ہو یا وجدان، لیکن ہر ایک میں حضرت محمد کا نام قابل احترام ہے۔

نتیجتاً حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی حقیقت اور عظمت کو سمجھنا ہماری عقل و دانش سے باہر ہے۔ قرآن مجید کی مذکورہ بالا عبارت میں لفظ "لفظ" استعمال ہوا ہے۔

"لکا" لَكَ کا مطلب ہے "آپ کے لیے"۔ یہ اس حقیقت کی وضاحت کرتا ہے کہ اللہ تعالیٰ فرماتا ہے کہ میرے محبوب! مجھے اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ کوئی خوش ہے یا نہیں۔ میں مالک ہوں، ہر چیز سے بے نیاز ہوں۔ سب کچھ مجھ پر منحصر ہے لیکن جب بات تیرے بارے میں ہے تو میں نے تیرا ذکر صرف تجھے خوش کرنے کے لیے کیا ہے۔


No comments:

Post a Comment