Dil Dil Pakistan is a platform where you get any kind of news related to Pakistan, politics, sports, business, entertainment. If you interested in viral trends then this platform is for you.

Translate

Tuesday 21 June 2022

’’میرے ماں باپ جھوٹے ہیں"

 ’’میرے ماں باپ جھوٹے ہیں ، سسرال والے میرے امی ابو سے زیادہ اچھے ہیں ،دعا زہرا


تفصیلات سے پتہ چلتا ہے کہ جوڈیشل مجسٹریٹ شرقی کی عدالت نے دعا زہرہ کے مبینہ اغوا کیس کی سماعت کی۔ سرکاری وکیل نے کہا کہ وہ کیس کی فائل غائب کر رہے ہیں۔ نہیں، آپ کو کیس فائل تک رسائی نہیں ہے۔ سرکاری وکیل نے مشورہ دیا کہ مجھے کچھ وقت کی چھٹی ملنی چاہیے۔ سماعت کے دوران دعا زہرہ کے والدین کے وکیل نے کیس فائل کرنے کو کہا۔ ہم مکمل فائل فراہم کریں گے، جس میں اس نے دعویٰ کیا ہے کہ میرے والدین جھوٹے ہیں اور میرے سسرال والے ان سے برتر ہیں۔
مجھے برا مت لگائیں دعا زہرہ نے پہلے ہی اعلان کر دیا تھا کہ اگر ہمارے ساتھ کوئی برا ہوا تو میرے والدین اور پولیس جوابدہ ہوں گے۔ سندھ پولیس ہمیں غیر قانونی طریقے سے ڈھونڈ رہی ہے اور اگر وہ ہمیں کراچی لے گئی تو ہماری جان کو خطرہ ہو گا۔ میں کراچی نہیں جاؤں گا، اور میرے والدین، پنجاب پولیس، سندھ پولیس، اور اگر ہمارے ساتھ کچھ برا ہوا تو میں سب جوابدہ ہوں گے۔ میرے والدین سے بہتر میرے سسرال ہیں۔ دعاہرہ کے لیے والدین کے وکیل کو دستاویزات فراہم کرنے کی ہدایت کی۔

No comments:

Post a Comment